Märks det att jag tycker om att ändra och leka med den här sidan eller? I vilket fall som helst så är några flikar borttagna och det är lite ändringar på US-styrelsen. Kolla gärna och säg vad ni tycker!

Imorgon börjar HorseCamp. Som det ser ut just nu så tror jag att jag stannar hemma. På grund av min förkylning så har benet börjat göra ondare. Tror inte det klarar av att sova på en luftmadrass i en box. Väldigt tråkigt, för har sett fram emot HorseCamp sen vi började planera det! Men har vi tur så blir det ju ett nästa år också! =)

Idag på morgonen när jag kollade ut genom mitt fönster så ser jag min häst Chippen stå på fel sida av tråden. Han står på sidan där kossorna går just nu. Tråden är inte nervält eller nånting. Alternativen är att han antingen gått under den eller så har han hoppat över. Får väl börja filma vad som händer i hagen hela tiden, haha! Han såg lite skamsen ut när jag plockade över han på rätt sida igen, tihi :)

Vi fortsätter ha runt 20 besökare om dagen. Det skulle vara trevligt att veta vilka som besöker regelbundet, så vi får en liten överblick! Klicka gärna in en kommentar lite då och då så blir vi glada!

Många kramar
Malin
Loppan
6/21/2010 06:40:31 am

Bra jobbat, tjejer. Kul med bilderna ni lagt in. Fortsätt så här men kanske ska ni göra lite mer reklam för bloggen.

Reply



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!