Hej hallå alla! Ordförande Lovisa här, var länge sedan sist, men jag ser att Iselin håller ställningarna. Jag tycker att hon är kanonduktig på att uppdatera med ny info och allt´.

Årets luciashow gick av stapeln igår, och trots en del pusslande och ändringar i sista minuten så tycker jag att det blev riktigt lyckat! En bra blandning av olika nummer och olika åldrar, hörde också att cafeterian var väldigt uppskattad, även om jag själv inte hann med att spendera någon tid där. Men allt som allt: En lyckad show, och alla som var med och deltog eller hjälpte till gjorde ett kanonjobb!

Om det är någon som har bilder eller dylikt får ni gärna skicka dem till mig eller Iselin, mailadress finns under fliken "Ungdomssektionens Styrelse"!

Kramar, Lovisa



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!