Har ni också märkt att när man verkligen MÅSTE plugga, så dyker det upp 300 andra saker som ska göras? Typ uppdatera status på facebook och skriva blogginlägg här! Har prov i religion på torsdag, men underligt nog så känns det inte så farligt. Tror jag har koll på det jag behöver kunna.

Men som rubriken säger, nu börjar det hända saker! Både i distriktet och på klubben! US har börjat planera luciashowen lite smått. Snart borde det sitta uppe lappar om luciakandidater så håll ögon och öron öppna! Jag har en känsla av att årets luciashow kommer bli den bästa hittills!

Under höstlovet händer det en hel del saker på klubben också, horsecamp och klubbhoppning t.ex. Kolla in hemsidan www.stalljust.se så kan ni kolla efter själva vad som passar er ;)

Distriktet håller på att planera US-träffar med föreläsning om föreningslära och information om DUS. En av dem har faktiskt hamnat på KHSK! Så om ni är intresserade och känner att en sån träff vore något för dig, så tveka inte att anmäla dig till [email protected] ..! Har ni frågor om den kan ni skicka dem till mig, min mail finns på "styrelse-sidan" här!
Jag hoppas ni inte har missat att DUS har en facebookgrupp? Sök på DUS småland så dyker den upp!

Håll ögonen öppna efter US-aktiviteter! (Kan avslöja att det blir ett Disco den 29/10.. kom gärna då!)

Många kramar, Malin. =)



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!