Dagarna rullar på utan några större händelser. Hösten har kommit nu tyvärr, men rider fortfarande i t-shirt. Hoppas att jag kan göra det oktober ut!

Jag och Trudy hoppade lite idag. Första gången sen maj för båda. Det var vääldigt roligt! Trudy var lagom svår o få stopp på efter banan så hon fick rulla på i galopp ett par varv. Mycket energi i den ponnyn! Vi hoppade en liten bana på 70cm ungefär i en av våra hagar. Alva och Emmy var också med o hoppade.

Nu ska jag städa på mitt rum, för har fått hem en ny säng till mig. Mitt rum ser hemskt ut, för har inte hunnit med o städa det på ett tag. Det blir en lång kväll helt enkelt!

Ha det bäst!
Kram, Malin
Picture
Shettisen Ronja som står i Vallby. Härlig stil!



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!