God kväll :)
Var det många av er som var på clinicen idag? Själv kom jag hem ifrån stallet för ett par timmar sedan. Tänkte att jag kunde berätta lite om den för er som inte kunde komma.

Det började med att Maria red en av sina hästar, superfin, bara sex år. Hon visade lite hur hon brukade värma upp, lite övningar mm. Sedan satt hon av och det var dags för den första gruppen att börja rida. Det var de duktiga tjejerna i Div. 1-laget, som ju genom att vinna div. 1 gjorde att vi fick Maria till stallet ikväll. det var Julia Westergren som red på Kingen, Kajsa Andréen som red på Nosy Nobby och Ebba Eriksson på Eros.

Efter deras träning var det dags för storhästgruppen. I den red Felicia Thuresson (som red med i div. 1 laget förra året, men nu håller på att gå över till stor häst) på Surprise, Sanna Åfors på Zidane (stavning?), Linda-Marie Frösemo på Juliana och Jerry Andersson på Peach.

Mellan ridgrupperna fick de som ville ställa frågor till Maria. Clinicen drog igång vid 16.00 och var slut ungefär vid 20. Pga dåliga fotoförutsättningar i ridhuset så har jag tyvärr inte några bilder att lägga upp, men har ni några så får ni jättegärna skicka dem till mig: [email protected] så kan jag lägga upp dem här!

Nä, nu ska jag sova, i helgen ska syster och jag vara hundvakter och på söndag blir det jobb. God Natt! /Lovisa



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!