Hej allihop! 
Känner mig lite duktig för det är första gången jag skriver i "US-bloggen"!
Idag har det inte hänt så mycket bara varit i skolan och så. Men skönt att det är helt nu! :D
Förra helgen var klubbens hästlag i division 2 på tävling i Kristvallabrunn. Och laget vann!!
I laget red Carina Bertilsson-Stormas, Pernilla Kåreberg-Hector, Sara Norrgård-Gernamio (Gerry) och jag Lisa Sundquist på Alfons. Känns bra att börja med en vinst! Det var oxå första gången som jag tävlade min älskade Alfons :D han var jätteduktig! Nolla i båda klasserna. Kändes jättebra! Tänkte lägga in filmen från förklassen.


Nä nu måste jag sluta skriva för ska till Maja och ha mysig filmkväll med bästa vännerna :D
PUSS Å KRAM SKUMMBANAN <3// Lisa



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!