Har precis läst igenom Malins inlaägg nedan och hoppas att hon får det superkul!! För min del så blir helgen betydligt lugnare. Som Malin skrev så hade ettorna sin inspark igår, fast för os på Jenny så kallas det aktivitetsdag ;) Efter skolan åkte jag ut till stallet och red dressyrlektion på Taz. Det gick väl sådär, var väl inte riktigt hans typ av övningar, men emellanåt kändes han riktigt fin!

Efter lektionen åkte jag direkt till teatern. Vi läste två manus, men fastnade inte för något speciellt. Dessutom var alla ganska sugna på att sluta tidigare också. Sedan åkte Emma med mig hem och så fixade vi oss supersnabbt (läs: superdupermegaultrasnabbt!!) innan min snälla syster körde oss in till stan och insparksfesten på Vallen.

Vi hade en jäterolig kväll och det var kul att träffa alla gamla kompisar igen, dock var det inte lika kul att gå upp i morse... Menmen, jag överlevde skoldagen, och snart ska vi åka och hämta Sally på hundpensionatet och tills imon är jag upptagen med att vara hundvakt. Vad ska ni göra i helgen?

Här får ni också två bilder på Sally när hon var liten och dum!

//Lovisa
Picture
Picture
MalinS
9/17/2010 06:25:02 am

Härligt att ni hade kul på Vallen! Kan ju säga att änsålänge har jag väldigt roligt och har träffat många nya härliga människor. Ser fram emot att slå dem i bowling imorgon ;)

Reply
LovisaN
9/18/2010 10:20:26 pm

Kul! Du får berätta allt när du kommer hem, jag kan ju tyvärr inte vara med på mötet på torsdag, men nån annan gång! :)

Reply
MalinS
9/19/2010 03:18:15 am

Tänkte försöka få in lite bilder o så imorgon. Duktig som jag är så glömde jag minneskortet, så 8 bilder blev det bara... Har lite nytt material också! Och mååååånga idéer :D

Men jag har haft extremt roligt iaf! Och som grädde på moset sprang vi på Oskar Linnros på hotellet =)

Reply
LovisaN
9/20/2010 12:26:19 am

haha, duktigt där Malin x) men 8 bilder är ju bättre än 0 ;)
:O Oskar Linnros!! :O Coooooolt han vill jag oxå se :O ;)

Reply
MalinS
9/21/2010 06:06:39 am

Haha, lite dåligt av mig faktiskt, hade velat ha med kameran överallt ju! Särskilt när vi stötte på honom! ^^

Reply



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!