God kväll! Jag måste säga att jag känner mej väldigt snäll som skriver det här inlägget fast jag egentligen är så trött så att ögonen går i kors. Vi kom hem från Tingsryd och HorseCamp 2010 för några timmar sedan (okej, ganska många timmar sedan) och nu har vi varit på middag hos mormor och morfar.

Jag måste säga att jag tycker synd om Malin och alla ni andra som missade HorseCamp, för det var verkligen en upplevelse! Invigningen sköttes av Maria Gretzer, vi har fått prova på att köra, fått lära oss en massa på föreläsningar (Sprang på Eva Åfors som höll en föreläsning tillsammans med Kerstin Hultquist om hur man beter sig på en tävling) och mycket mycket mera!

En mer detaljerad berättelse+lite bilder får ni någon gång i helgen, nu måste jag sova så att man orkar med morgondagen! Vad ska ni göra på midsommar? Jag ska träffa lite kompisar, och så kommer syster hem från London!

Ha det bäst! /Lovisa :)  (här får ni oxå en bild på Sally, mormor och morfars hund
Picture



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!