Nu börjar det lida mot sitt slut, det här höstlovet.. Hoppas ni hunnit vila upp er lite inför skolan! Snart, snart är det dags för jullov, och det ser vi fram emot (eller jag gör det iaf..).

Imorgon har vi US-möte i klubbrummet 18.30. Kom gärna om ni har några funderingar, förslag eller annat roligt! Ni får hemskt gärna komma dit och bara lyssna också, om ni känner det för. Vi behöver fler barn och ungdomar som är intresserade av att bli mer aktiva i föreningen! :)

Idag har jag gått, gått, gått och gått med min lilla hund Ludde. Vi har även hoppat lite småhinder i trädgården. Han tycker det är superskojj! Funderar på om vi ska börja träna agility till våren. Kan ju tävla lite i det nästa år, när jag slutat skolan.
Alla rundor vi har gått idag har gjort han lite sömnig, så han ligger helt utslagen i min säng och snarkar. Haha!

Ha det bäst, så hörs vi snart igen.
Malin



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!