Nu ändrade jag lite igen här, hoppas ni inte blir förvirrade! Jag har lagt in hästar/ponnyer och er sida som undergrupper under Bildarkiv (för musen över bildarkiv så dyker dem upp nedanför). Aktiviteter/möte är undergrupp under US-styrelsen.
Kolla runt o se om ni hittar!

Jag tänkte även lägga in lite nya bilder i bildarkivet nu, så kika gärna in där!

Lägret jag och Magda var på var oerhört trevligt måste jag säga! Trots allt konfirmandgruppen var stökig och bråkig, och Ung Pilgrim-ledarna var i princip lika stökiga dem.
Men trevligt hade vi iaf! Jag var ju inte så mycket med konfirmanderna... Det enda jag gjorde var att hålla i två lekpass, en kvällsbön och skrämma upp dem inför reflexrundan på berget. (Jag lovar, det är ingen som skadat sig särskilt allvarligt. Det är bara två som brutit benet, en som brutit armen och jag tror att det är en som sitter i rullstol...) Jag gjorde ett BRA jobb!

Måste bara säga att jag blåste konfirmanderna rätt rejält under brännbollen. Jag missade mina två första slag, så jag ropade "backa lite!". Dem bara "visst" o så flyttade dem fram ett par steg. Jag fick till ett grymt bra slag, och sprang frivarv. Tummen upp till mig!

Jag hann rida min ponny idag faktiskt! Så det blev markarbete i ridhuset. Jobbigt, men det var värt det!

Dags att avsluta inlägget tror jag.. Ha det bäst!
Malin.



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!