Nu har jag inlett midsommarfirandet med en tur till Bergkvara med familjen. Väldigt trevligt! Försökte få mina småsyskon att dansa runt midsommarstången, men de fegade ur. Hade jag varit okej i mitt ben hade jag lätt dansat! På scenen stod en liten tjej i grön klänning och sjöng fina sommarlåtar, när hon klev av såg jag att det var ingen mindre än vår Miriam Bonér! Tänk vad världen är liten...

Vi har släppt ihop våra hästar härhemma med kossorna nu, Chippen fortsatte hoppa över tråden. Han är som en shettis i huvudet! Bara rymmer, haha :)

Om några timmar ska jag åka till Smedby för att fira midsommar med mina vänner. Ska bara packa lite innan, ska sova över där. Kanske hinner med en liten utflykt till ridskolan imorgon, vi får se!

Ha en trevlig midsommar!
Många kramar, Malin




Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!