Haha, vilken fantasifull rubrik, tycker ni inte?

Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men kände att det var länge sedan jag skrev här, och ni kanske undrar lite vad som pågår i mitt liv?

Just nu tar skolan all tid, med prov, inlämningar, läxor och hemarbeten. Just nu hatar jag lärare som liksom i förbifarten säger: "Och så kan ni väl räkna klart talen på sidan 23 tills imorgon" eller "Det vore bra om ni läste sidan 11-32 och gör de tillhörande uppgifterna innan tisdag" osvosv.

Läste precis på stalljust.se att det kommer hända en hel del roliga saker på höstlovet! Och det här med barbackaridning på lördagarna låter som en kanonidé, jag som älskar att rida barbacka, det är så mysigt och så får man mycket bättre kontakt med hästen!

Dessutom hade Malin och DUS något på gång, vi får se hur det blir...

Men titta, det blev ett litet inlägg ändå, cred till mig ;)

Ha det bäst! Kramar, Lovisa <3



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!