Nu har nog de flesta börjat skolan igen va? Det har i alla fall jag.
Full fart redan från början! Jag märkte med en gång att min klass skärpt sig ganska mycket, för det är trots allt tredje och sista året! Knäpptyst i klassrummen under lektionerna och alla är fullt koncentrerade. Fast det kan väl lika gärna bero på trötthet efter sommarlovet?! Vem vet..

Jag har haft ett bra sommarlov, vilat mycket och väntat ut knäet. Det är faktiskt ganska bra nu! Kan gå normalt, springa kortare sträckor och framförallt rida igen! Så otroligt skönt att vara tillbaka! =)
Hoppas att alla ni andra därute har haft ett trevligt lov och att ni inte jobbat alltför mycket.

Tredje helgen i September ska jag iväg på DUS-konferens i Linköping. Det ska bli mycket spännande! Jag lovar att ta bilder och lägga ut här efteråt, och så tänkte jag sammanfatta vad vi gjort också så att ni får en överblick av vad DUS håller på med!

Ha det bäst, så hörs vi igen snart!
Kram, Malin



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!