Bara två veckor kvar nu, sedan kommer vårt efterlängtade sommarlov! US har redan nu tagit ledigt, men återkommer med massa nya aktiviteter och planer i höst! Och vem vet, kanske det dyker upp något under sommaren, så det är nog bäst att ni kikar in här lite då och då.

Idag har jag varit på modehuset med min syster och letat jeansshorts. Det gick inget vidare, snarare apdåligt. Snart ska jag iväg till optikern och kolla hur mycket sämre jag ser nu är för ett år sedan, jippie. Haha hej jag är glad idag fast nää.

Igår jobbade jag i stallet och lyckades bränna mig på axlarna, så det blir ingen solning idag. Stalljobb i morgon med, får smörja med solkräm samt ta ett annat linne så man slipper den supersnygga brännan efter breda axelband :S

Hoppas alla har det bra i det fina vädret!!

Kramar, Lovisa



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!