Sitter här vid min dator och funderar på vad jag ska packa med till Linköping. Skulle börjat med packningen för en timme sen, men fastnade vid Debatten på tv4. Har av någon anledning blivit väldigt intresserad av politik, kan det ha att göra med att jag får rösta? Hur som helst så står väskan öppen och väntar på att bli fylld.

Snälla mamma skjutsar mig till skolan imorgon, och så stannar vi till i Ljungbyholm på vägen så jag får inhandla lite godis till den låånga resan. Vet ni om att tåg till Linköping tar 3 timmar? Som tur är har jag en skoluppgift som vill göras... Så jag blir (tyvärr?) inte sysslolös.

Idag hade vi "klassdag" i skolan. Ettorna har sin inspark idag, så vi andra som inte är ettor fick roa oss bäst vi ville. Min klass körde på vanlig hederlig fika i klassrummet. Väldigt mysigt! Efter det så bowlade vi. Jag är en vääldigt dålig förlorare, så det var hårt att erkänna att jag blivit slagen med 14 poäng på slutet.

Trudy håller på att skrittas igång nu, och så oxå Lucky. Har lyckats få lillasyster Josefin att hjälpa till med Lucky, så jag slipper rida dubbelt varje dag! Han var på väldigt bra humör häromdagen när Josse red honom, så han drog en bockserie över stubbåkern. Stackars Josse som red barbacka åkte av med en gång, fast hon var glad ändå!

Förhoppningsvis ligger bilder och sammanfattning från helgen uppe på bloggen på måndag, så höll ögon och öron öppna! Ha det bäst! =)

Lägger in två bilder oxå, en på min söta hund Ludde och en på Trudy från sommarbetet.



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!