Igårkväll bara nån timme efter mitt inlägg så la strömmen av i vårt hus. Lagom kul när man bor mitt ute i ingenstans. Sprang runt med ficklampa och letade värmeljus samtidigt som 7 andra personer försökte göra samma sak. Ganska virrigt, men väldigt roligt!

Hann inte duscha innan avbrottet heller, så fick lysa upp badrummet med stearinljus. Det funkade det med, fast det var lite dåligt vattentryck.. Strömmen kom tillbaka runt 1, sen försvann den 10 på morgonen igen, och kom tillbaka vid 4. Nu sitter man och inväntar nästa avbrott. Mobilen är laddad och ficklampa står på plats bredvid sängen, så jag är förberedd!

Något mer hushåll som blev av med strömmen? Eller är det bara jag som är... speciell!?

Jag måste bara säga att det är tur att vi inte är beroende av ELEKTRICITET i det här landet! För  hade det blitt väldigt jobbigt med strömavbrott! Håller ni inte med om det? ;D

Ha det bäst!
Kram, Malin =)



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!