Sådärja! Då var årets första tävlingshelg avklarad utan några större missöden. Det var också kul att det gick så bra för många av våra ryttare från klubben!
Igår satt jag, som Malin skrev, i domartornet med tidtagning, via datorn, men också med manuell backup då det ibland krånglade i blåsten.

Idag har jag jobbat hela dagen. Eller, jobbat och jobbat, de flesta hästarna går ju ute i sina hagar dygnet runt, så det var inte mycket att göra. Jag hoppade in på banan lite då och då för att höja hinder annars har vi gjort lite småsysslor och tittat på tävlingarna.

Nu har jag suttit och solat lite innan den underbara solen försvann bakom molnen, sedan ska jag nog läsa på lite inför provet vi ska ha med stallvärdinnorna och stalleleverna. I det kommer knoppning, lindning, visning av häst vid hand och en teoretisk del ingå. I veckan får ni veta hur det har gått!

//Lovisa :)



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!