Och så var också den här skolveckan avklarad, och helgen väntar. Den här helgen har jag faktiskt inget inbokat. Eller, jag ska ju på teater med min kära mormor ikväll, men det är ju bara roligheter, så det räknas inte. Skönheten och Odjuret ska vi se, det är Södra Ölands Musikteater som har satt upp den, och biljetterna fick jag när jag fyllde år :)

På tal om teater så har vår grupp premiär på måndag. De onda cirkeln, som vi har jobbat med sedan i höstas, ska spelas för dem som leder Disa-projekt i skolorna.

Nu ska jag snart ta tag i mitt liv och städa klart på mitt rum. Hoppas att ni njuter lika mycket som jag av den här helgen!

Kramar, Lovisa



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!