Imorgon åker jag iväg på nästa uppdrag med Dus! Åker buss härifrån halv 10, tåget till Växjö går vid 11 och väl där står det Dus-möte och ULK på schemat! Jag och Madde (ordförande i DUS) ska under ULK-en presentera oss själva, vad DUS jobbar med och sedan ska vi prata om ungdomspåverkan inom ridsporten.
Det ska bli kul faktiskt! Ser fram emot morgondagen. Just därför ska jag sova senast 22.45 ikväll tänkte jag (har 25min på mig att somna, räknat från det att jag skriver detta.)

Jag tänkte lägga kameran på laddning under natten och denna gången ska jag försöka komma ihåg minneskortet (så jag kan ta fler bilder än jag kunde under konferensen..) Och som vanligt får ni höra efteråt hur jag haft det!

På söndag är det tävlingar på klubben. Jag sitter i sekretariatet som vanligt, så jag lär inte få se så mycket av den här tävlingen heller. Lite tråkigt, men det är smällar man får ta!

Såg förresten att Lovisa skrivit ett inlägg igår! Tänk att det ska behövas ett bombhot för att hon ska skriva, haha ;D

Kram och god natt!
Malin



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!