Föredraget på ULKen förra veckan gick superbra! Härligt att se ett gäng engagerade tjejer! Tyvärr var det inga killar med i den här gruppen. Dem är lite underrepresenterade i sådana sammanhang. Tråkigt tycker jag (och säkert många fler)!
Jag och Madde (ordf. i DUS) hade även ett väldigt givande DUS-möte i hennes kök. Det dök tyvärr inte upp fler människor, men vi var på hugget så det blev mycket gjort iaf!

Som Lovisa sa är det höstlov nu. Mitt är fullbokat, har inte ens tid med hästarna det här lovet. Trudy tar lillasyster Josefin hand om, och Lucky tar lillebror Andreas hand om. Lina (min yngsta lillasyster) har blivit en hästtjej nu oxå, så nu kan man inte åka till stallet utan att hon ska med. Det roliga är att hon är nöjd även om hon bara får mocka!

Tillbaka till saken, mitt fullbokade lov. Imorgon åker jag och Magda ( i US-styrelsen) på konfaläger! Stegeborg ska vi till! Jag är inte med som konfirmand, utan som ledare åt konfirmandledarna. Jag har packat hela kvällen, halva garderoben följer med (känns det som om man känner hur tung resväskan är!). Men av erfarenhet vet jag att det går åt en hel del kläder under ett sånt läger! Utelekar, nattvandring på berget, såpbana, innelekar... och andakter!
Men kul ska vi ha, det ska jag se till! Kameran är med, så någon fin bild på mig och Magda blir det nog!

Nu är det dags att duscha och sen fixa till naglarna. Eftersom jag inte ska vara i stallet under typ 4-5 dagar så kan jag faktiskt måla dem tänkte jag!

Ni får ha ett jättetrevligt lov allihop!

Många kramar, Malin.



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!