Clinicen med Maria Gretzer igår var verkligen inspirerande! Kände att jag ville hem och hoppa med en gång, men sen kom jag på att Trudy inte är igång efter sommarbetet. Plus att vi inte var hemma förrän 9 på kvällen. Ska snart iväg till stallet nu.

Här är dagens stallschema;
1. Duscha Trudy
2. Skritta en runda på Lucky, medan Trudy torkar.
3. När Trudy är torr så skrittar jag ut en runda på henne.
4. Höpåsar.
5. Är det tid över så ska jag smörja deras sadlar.

Fick precis pappren om DUS-konferensen också. Jag ska ju iväg nästa helg! Den kommer hållas i Linköping (så det blir ju ganska nära för oss i Småland). På deltagarlistan finns det människor från Blekinge, Dalarna, Bohuslän, Halland, Norrbotten, Småland, Södermanland, Värmland, Västerbotten, Västergötland, Västmanland, Örebro och Östergötland.

Som sagt, jag tar bilder under konferensen och lägger in efteråt!

Ha en bra helg, så syns vi någon gång framöver!
Kram, Malin =)



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!