Snö?!

10/22/2010

0 Comments

 
Det händer lite saker i lilla Kalmar. I går vaknade man med snö på morgonen, och på eftermiddagen bombhotar folk vid Valfisken. Min åsikt var väl ungefär "coolt, men det är säkert inget seriöst" tills jag på hemväg kom på att min syster och en mycket bra vän befinner sig på CIS som ligger inom det avspärrade området. Men tur att det gick som det gick iaf :)

Igår var det dressyrträning med Richell som gällde för mig. Mer än så behöver jag kanske inte säga...

Helgen blir full av stall för min del. I morgon så ska jag hoppa in för Emma och hålla i hennes knattelektioner, läskigt men kul!
På söndag är det ju Div. 2 för hästarna på klubben, så då ska jag sitta i domartornet hela dagen.

Btw så är den här länken väldigt rolig, har sett den hur många gånger som helst: http://www.youtube.com/watch?v=JSjxPwcSurQ 

Och förresten, ni glömmer väl inte bort att anmäla er till discot? Det kan ni göra både i stallet eller till exempelvis min mejl, som ni hittar under kontakt.



Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!