Hej där alla glada!

Tror att dem flesta har slutat skolan för detta läsåret och nu har sommarlov! Helt underbart!
Jag slutade andra året på gymnasiet idag, så nu är det tredje och sista året som gäller för mig efter sommaren. Mycket spännande! Fast jag ska tillbaka till skolan på måndag iaf, har ett matteprov kvar att skriva och sen ska jag på handledartid om mitt projektarbete.

Benet är på bättringsväg, har kommit halvvägs i läkningstiden. Så om ungefär 3-4 veckor kan jag nog komma upp i sadeln igen. Räknat från idag är det 5 veckor sen jag satt på hästryggen. Det är inte kul det här!

Vi hade ett rekord på besökare den 13 juni, 78st! Tyckte det var värt att nämnas.

Nu ska jag ut och njuta av kvällsolen och invänta stunden då korädda Chippen inser att det går kor i hagen precis bredvid honom.
Många kramar, Malin.






Leave a Reply.

    US

    Här har ni vår US-blogg! 
    Här bloggar olika ungdomar ur styrelsen, så att ni får en överblick av vad vi gör i US!